Thursday, February 19, 2009

Opening

"Bij deze verklaar ik mijn blog als geopend."

Het waren de memorabele woorden die Bart uitsprak bij het openen van z'n blog, en vele generaties later werd het verhaal nog steeds rond het vuur verteld.


Het was ook het moment waar velen naar uitkeken, na een week van stilzwijgen, over het doen en laten van de vreemde jongen die op de grote tocht ging naar de overkant van het kanaal.
Welnu, laat ik jullie geruststellen, ik ben gezond en wel in het Verenigd Koninkrijk toegekomen, en heb de eerste week wonderwel overleefd.

Voor zij die het nog niet zouden weten: ik ben eind vorige week voor vier maand richting Preston vertrokken, om er een stage te doen bij Sandbox, een spin-off van de universiteit van Central Lancashire, UCLAN in het kort.

Ik verblijf op de campus zelf, tussen de studenten. Ik heb twee flatmates: Martha, een Spaanse van 30 die hier aan haar doctoraat werkt (scheikunde), en Siân, 19 en studente aan UCLAN.

Wel, dat was het voor de opening, dit weekend, na de openingsreceptie van deze blog (all invited), schrijf ik wel meer over de afgelopen week.

No comments: